Zagrebačka pivovara d.o.o.
Tijekom svoje 117 godina duge tradicije u spravljanju piva, kvalitete i predanog rada, Zagrebačka pivovara izrasla je u najveću hrvatsku pivovaru. Svoju predanost pivu potvrdila je poslovnim dostignućima i pozicijom vodeće pivovare na hrvatskom tržištu. Od 1994. godine u većinskom je vlasništvu korporacije Anheuser-Busch InBev, najvećeg proizvođača piva na svijetu, koji ima oko 120.000 zaposlenika.
Misija Anheuser-Busch InBeva – postati najboljim pivarom u boljem svijetu – izvrsno opisuje naše nastojanje; biti najbolji u stvaranju dugoročnih veza s potrošačima, gradeći robne marke i iskustva koja spajaju ljude, svjesni svoje odgovornosti u zajednici u kojoj djelujemo. Zagrebačka pivovara prva je u Hrvatskoj pokrenula kampanju odgovornoga konzumiranja Razmisli, radi stvaranja boljeg svijeta u kojem se naši proizvodi odgovorno konzumiraju.
Prepoznavši društvenu odgovornost kao dugoročni doprinos uspjehu i daljnjem rastu kompanije, godine 2004. Zagrebačka pivovara pokrenula je projekt Pivovara moj susjed, u sklopu kojeg ulaže u tehnička rješenja kojima se osigurava ekološki djelotvornija proizvodnja, zaštita prirode i prirodnih resursa, optimalna potrošnja sirovina, manja potrošnja energenata te sprečavanje onečišćenja tla, vode i zraka.
Proizvodni asortiman Zagrebačke pivovare prije svega čine piva iz obitelji najprodavanijeg lager piva u Hrvatskoj, Ožujskog piva. Kako bi potvrdio svoju ulogu pravog i zasluženog lidera na domaćem tržištu piva, Ožujsko pokreće velike marketinške inicijative suvremenim pristupom upravljanja proizvodom, sustavom ophođenja s kupcima, osiguravajući potporu prodaji.
Uz Ožujsko pivo, proizvodni asortiman Zagrebačke pivovare čine bezalkoholno pivo Ožujsko Cool, crno kraljevsko pivo Tomislav, posebno zimsko pivo umjetničkog duha Božićno pivo, premium pivo Beck’s, plemenito premium pivo Stella Artois, koje se licencno proizvodi od 1997. godine, bezalkoholno plemenito premium pivo Stella Artois, specijalna belgijska piva Leffe, Hoegaarden, Belle Vue Kriek te njemačko pivo Lowenbrau.
Putem brendova i aktivnosti, Zagrebačka pivovara stvara dugoročne veze s potrošačima gradeći robne marke i iskustva koja spajaju ljude