Back to top

Brendirajmo hrvatsku kvalitetu
Postanite nositelj znaka kvalitete HGK za proizvod/uslugu

Terapol

Terapol

TERAPOL i TERAPOL FRESH ekološke su disperzijske boje za unutarnje zidove. Prvi naziv ove disperzijske boje bio je Terakolor i na tržištu se pojavila 1964. godine. TERAPOL i TERAPOL FRESH proizvode se od kvalitetnih domaćih sirovina, razrjeđuju se vodom, ugodnog su mirisa i jednostavne primjene. Stalna kontrola proizvodnje, poboljšanje svojstava i povećan marketinški nastup na domaćem tržištu te potpuna orijentacija na kupca doveli su do znatnog povećanja prodaje Terapola. Dostupan je u tonovima prema ton karti COLORLINE, a TERAPOL FRESH dolazi s fungicidnim dodatkom i osvježavajućim mirisom limuna. Usporedbom sa sličnim proizvodima na našem tržištu potvrđena je natprosječnost TERAPOLA – uz primjenu, i u svojstvima suhog filma prema normi EN 13300. Orijentacija na ekološku proizvodnju upućuje Samoborku na daljnje jačanje brenda TERAPOL kao odgovor na velik uvoz sličnih proizvoda u Hrvatsku.

Samoborka d.d.

Tvrtka Samoborka d.d. osnovana je davne 1906.godine. Kroz više od 100 godina postojanja razvila se u tržišnog lidera u Hrvatskoj u proizvodnji žbuka, fasada, mortova, ljepila, betonskih proizvoda kao i proizvoda za hidroizolaciju i sanaciju. Osnovne smjernice politike kvalitete Samoborke d.d. utkane su u svaki segment izrade Samoborkinih proizvoda počevši od izbora i nadzora dobavljača, praćenja najnovijih promjena na tržištu, razvoja proizvoda u skladu s najnovijim svjetskim i europskim trendovima, uvijek s naglaskom na ekološko stajalište. Kao odgovornom proizvođaču cilj Samoborke je zahtjeve kupaca ispuniti u cijelosti u pogledu kvalitete, trajnosti i primjenskih karakteristika proizvoda, a njihova zapažanja kroz konstantne...

Ostali proizvodi