Back to top

Brendirajmo hrvatsku kvalitetu
Prijavite se na natječaj za bespovratna sredstva EU fonda i postanite nositelj znaka kvalitete HGK za proizvod/uslugu

Vegeta

Vegeta

Podravkina najznačajnija i najpoznatija robna marka Vegeta ima dominantnu tržišnu poziciju na tržištu dodataka jelima koji su važan i neizostavni element u svakodnevnoj prehrani. Vegeta je jedinstvena kombinacija povrća i začina koja obogaćuje slana jela tijekom kuhanja. Vegeta ne dominira jelom, već naglašava njegove pojedine sastojke i upotpunjuje okus. Vegeta pruža neograničene kulinarske mogućnosti pa je postala neizostavan dio svake kuhinje jer svi znaju da se s Vegetom bolje jede!
Od maloga lokalnog proizvoda Vegeta je izrasla u uspješnu internacionalnu robnu marku koja se prodaje na svih pet kontinenata, u 40-ak zemalja. Isto tako Vegeta je sinonim za kategoriju univerzalnih dodataka na većini Podravkinih strateških tržišta jer je Podravka još 1959. godine svojim proizvodom upravo kreirala tu kategoriju proizvoda.
U svom asortimanu nudi široku paletu proizvoda želeći svojim potrošačima dati mogućnost pravog odabira za njih. Pod markom Vegeta na tržištu je i Vegeta Mediteran – univerzalni dodatak jelima sa sedam vrsta bilja namijenjen onima koji žele dati mediteranski duh svojoj kuhinji, te Vegeta pikant – univerzalni dodatak jelima koji daje pikantan, ali s mjerom začinjen okus. Vegeta Twist su specijalni dodaci jelima namijeni pojedinim slanim jelima koji svojom jedinstvenom kombinacijom začina odgovaraju upravo jelu kojem se dodaju i naglašavaju okus glavnih sastojaka tog jela.
Potrošači su prepoznali ove visokokvalitetne proizvode i dali im svoje povjerenje. Ona je tako postala dijelom kulinarske tradicije, odnosno dijelom njihovih osobnih vrijednosti, poput obitelji, prijatelja te zajedničkog druženja uz izvrsno jelo.

Podravka d.d.

Podravka je danas najveća prehrambena industrija sa sjedištem u srednjoj, istočnoj i jugoistočnoj Europi. Najpoznatije su Podravkine marke Vegeta i Podravka koje se prodaju na svim kontinentima. Podravka ima vlastite tvrtke u 17 zemalja i distributivnu mrežu koja se proteže od Jadranskog do Sjevernog mora. Podravka želi biti vodeća kompanija jugoistočne, srednje i istočne Europe inovativnošću, znanjem, internacionaliziranošću i prihodima. Planira se prosječni godišnji rast od 10% koji se ostvaruje porastom prodaje, strateškim partnerstvima te akvizicijama prehrambenih kompanija u regiji u kojoj posluje.

Ostali proizvodi