Back to top

Na hrvatskom tržištu 84% stanovništva se odlučuje na kupnju proizvoda hrvatske kvalitete

Istarska pivovara d.o.o.

Istarska pivovara d.o.o.
Sv. Ivan Dol 10
52420 Buzet
052/662-000
052/662-632
info@istarska-pivovara.hr

Istarska pivovara je osnovana u srpnju 1977. godine zbog potražnje za lokalnom pivovarom koja može zadovoljiti rastuće potrebe lokalnih stanovnika i turista za pivom visoke kvalitete. Pivovara je sagrađena na izvoru Sv. Ivana u Buzetu, u središtu Istre.
Prvi stvoreni brand bilo je Istarsko pivo, koje je 1982. godine zamijenjeno sa Favorit pivom.
U zadnjih 10 godina mnogo je uloženo u proizvodnu opremu i procese. Pivovara trenutno koristi visokokvalitetne procese upravljanja i ima stabilnu proizvodnju i tržišni udio.
Također, u procesu proizvodnje koristi se i moderni linijski sistem punjenja staklenih boca, PET-ova (plastičnih boca) i bačava u vlasništvu pivovare koji trenutačno ima kapacitet od gotovo 300 kHL visoko kvalitetnog piva.
Cijeli proizvodni proces usmjeren je na ekološki prihvatljiv način rada kako bi se minimiziralo zagađenje okoliša i povećala razina kvalitete i zadovoljstva naših potrošača. Ovo je kontinuirani proces koji se konstantno usavršava i unapređuje. Dokaz tome je i IFS certifikat (International Food Standard), razvijen od strane njemačkih maloprodajnih lanaca kako bi se razvila međunarodna sigurnosna norma koja osigurava visoku razinu transparentnosti diljem lanca isporuke robe tj. prometa proizvoda. Pomoću njega, možemo pratiti razinu kvalitete naših proizvoda i konstantno usavršavati taj standard.
Osim vodećeg istarskog branda Favorit piva, visokokvalitetnog lagera sa 5% alk vol, 2010. godine lansirano je i Istarsko pivo sa 4% alkohola, jeftinije pivo sa zadržanom razinom kvalitete. 2011. godine pivovara izdaje i Favorit Radler sa okusom limete i grejpa, prvog u PET boci i prvog u bočici od 2 dl.
Osim vlastitih brandova Istarska pivovara proizvodi i pomaže u proizvodnji desetaka drugih brandova, upotpunjujući svoju misiju – pružanja proizvoda visoke kvalitete široj publici uz dobar odnos cijene i kvalitete, te zadovoljstva svojih kupaca i potrošača.

Naši znakovi...