Back to top

Znate li da proizvod koji nosi jedan od znakova kvalitete 63% ima veće šanse da završi u potrošačkoj košarici?

Vegeta

Vegeta

Podravkina najznačajnija i najpoznatija robna marka Vegeta ima dominantnu tržišnu poziciju na tržištu dodataka jelima koji su važan i neizostavni element u svakodnevnoj prehrani. Vegeta je jedinstvena kombinacija povrća i začina koja obogaćuje slana jela kojima se dodaje tijekom kuhanja. Vegeta ne dominira jelom nego naglašava njegove pojedine sastojke kao i upotpunjuje okus cijelog jela. Vegeta pruža neograničene kulinarske mogućnosti pa je postala neizostavan dio svake kuhinje jer svi znaju da se s Vegetom bolje jede!

Od malog lokalnog proizvoda Vegeta je izrasla u uspješnu internacionalnu robnu marku koja se prodaje na svih 5 kontinenata i u 40ak zemalja svijeta. Isto tako Vegeta je sinonim za cijelu kategoriju univerzalnih dodataka na većini podravkinih strateških tržišta jer je Podravka još 1959.g. svojim proizvodom upravo kreiralu tu kategoriju proizvoda.

U svom asortimanu Vegeta nudi široku paletu proizvoda želeći svojim potrošačima dati mogućnost pravog odabira za njih. Pod markom Vegeta na tržištu je i Vegeta mediteran, univerzalni dodatak jelima sa 7 vrsta mediteranskog bilja namijenjen onima koji žele dati mediteranski duh svojoj kuhinji te Vegeta pikant, univerzalni dodatak jelima koji jelima daje pikantan, ali s mjerom začinjen okus. Vegeta Twist su specijalni dodaci jelima namijeni pojedinim slanim jelima koji svojom jedinstvenom kombinacijom začina odgovaraju upravo jelu kojem se dodaju i naglašavaju okus glavnih sastojaka tog jela.

Potrošači su prepoznali ove visoko kvalitetne proizvede i dali im svoje povjerenje. Ona je tako postala dijelom njihove kulinarske tradicije, odnosno dijelom njihovih osobnih vrijednosti, poput obitelji, prijatelja te zajedničkog druženja uz izvrsno jelo.

Podravka d.d.

Podravka je danas najveća prehrambena industrija sa sjedištem u srednjoj, istočnoj i jugoistočnoj Europi. Najpoznatije Podravkine marke su Vegeta i Podravka, koje se prodaju na svim kontinentima svijeta. Podravka ima vlastita poduzeća u 17 zemalja i distributivnu mrežu koja se proteže od Jadranskog do Sjevernog mora. Podravka želi biti vodeća kompanija jugoistočne, srednje i istočne Europe po inovativnosti, znanju i internacionaliziranosti te prihodima. Planira se Podravkin prosječni godišnji rast 10%, koji se ostvaruje porastom prodaje, strateškim partnerstvima te akvizicijama prehrambenih kompanija u regiji u kojoj posluje.

Ostali proizvodi