Back to top

81% potrošača obraća pozornost na podrijetlo proizvoda prilikom kupnje

Terapol

Terapol

Terapol i Terapol fresh su ekološke disperzijske boje za unutarnje zidove. Prvi naziv ove disperzijske boje bio je Terakolor i na tržištu se pojavila 1964. godine. Terapol i Terapol fresh se proizvode od kvalitetnih domaćih sirovina, razrjeđuju se vodom, ugodnog su mirisa, dobre pokrivnosti i jednostavne primjene. Stalna kontrola proizvodnje, poboljšanje svojstava i povećan marketinški nastup na domaćem tržištu, te potpuna orijentacija prema kupcu doveli su do znatnog povećanja prodaje Terapola. Terapol je dostupan u više od 2000 nijansi. Terapol fresh odlikuje, uz ostale prednosti, mirisna komponenta limuna, lavande ili jabuke koja dugotrajno osvježuje prostore. Usporedbom sa sličnim proizvodima na našem tržištu potvrđena je natprosječnost Terapola u primjenskim karakteristikama kao i u svojstvima suhog filma prema normi EN 13300. Orijentacija na ekološku proizvodnju upućuje Samoborku na daljnje jačanje brenda Terapol kao odgovor na izrazito velik uvoz sličnih proizvoda u Hrvatsku.

 

Samoborka d.d.

Samoborka d.d. osnovana je davne 1906. godine pod nazivom Samoborska industrija umjetnog kamena i cementne robe. Prvi proizvodi bile su betonske cijevi, crijep i betonski blokovi. Od 1947. godine nosi naziv Samoborka industrija građevnog materijala. Tijekom 100 godina postojanja Samoborka d.d. razvila se u vodećeg hrvatskog proizvođača žbuka, premaza, ljepila i betonskih proizvoda (cijevi, opločnici, rubnjaci, ploče). Samoborka proizvodi materijale za graditeljstvo i to prema sustavu ''od podruma do krova'' uz osnovno opredjeljenje da su proizvodi visoke kvalitete ekološki potpuno prihvatljivi. Tvrtka je danas u domaćem privatnom vlasništvu, a zahvaljujući investicijama u proizvodne pogone u iznosu većem od 30.000.000 eura...

Ostali proizvodi