Back to top

78% potrošača je spremno izdvojiti više novaca za neki od proizvoda sa znakom hrvatske kvalitete

Pekmez od šljiva – zaslađeni (bez konzervansa)

Pekmez od šljiva – zaslađeni (bez konzervansa)

Pekmez od šljiva Podravka jedinstven je visokokvalitetan proizvod, prirodnog okusa, kao iz bakine smočnice. Taj je proizvod rezultat ponajprije duge tradicije u proizvodnji proizvoda od voća od 1934. godine. Pekmez se proizvodi prema originalnoj domaćoj recepturi od 1975. i kao takav jedinstven je u svijetu. Karakterističan okus, miris i konzistencija pekmeza od šljiva rezultat su istraživačkog rada Podravkinih stručnjaka, a izvorna receptura ugrađena je u suvremenu tehnologiju proizvodnje, zadržavajući jedinstven izvoran okus pekmeza kao što su nekad pripremale naše bake. Zatvara se kariranim poklopcima, a taj karakterističan poklopac podsjeća na platnene krpice kojima su se nekad zatvarale staklenke, i po kojima je prepoznatljiv našim potrošačima. Pekmez se proizvodi u različitim pakiranjima, za domaće i strano tržište. Pekmez od šljiva, kao rezultat Podravkine tradicije proizvodnje po izvornoj recepturi, posebnim postupkom proizvodnje, originalnim kariranim poklopcem te ukupnom prepoznatljivom kvalitetom kod naših potrošača čini ga originalnim izvornim hrvatskim proizvodom.

Podravka d.d.

Podravka je danas najveća prehrambena industrija sa sjedištem u srednjoj, istočnoj i jugoistočnoj Europi. Najpoznatije Podravkine marke su Vegeta i Podravka, koje se prodaju na svim kontinentima svijeta. Podravka ima vlastita poduzeća u 17 zemalja i distributivnu mrežu koja se proteže od Jadranskog do Sjevernog mora. Podravka želi biti vodeća kompanija jugoistočne, srednje i istočne Europe po inovativnosti, znanju i internacionaliziranosti te prihodima. Planira se Podravkin prosječni godišnji rast 10%, koji se ostvaruje porastom prodaje, strateškim partnerstvima te akvizicijama prehrambenih kompanija u regiji u kojoj posluje.

Ostali proizvodi