Back to top

81% potrošača obraća pozornost na podrijetlo proizvoda prilikom kupnje

PAN pivo

PAN pivo

Pivovara Carlsberg Croatia d.o.o. predstavila je brand Pan hrvatskom tržištu 1997. godine. Od samog početka Pan se isticao svojom inovativnošću i prepoznatljivošću, pa je tako bio prvo hrvatsko pivo smanjene gorčine i bogatoga pivskog okusa, prvo pivo u «mainstream» segmentu s «pull-off» čepom, a svojedobno i prvo pivo u istom segmentu s metaliziranim i termosenzibilnim etiketama.

Pan je svijetlo pivo izrađeno od prirodnih sastojaka, bez konzervansa, i jedinstveno je u Hrvatskoj. Proizvodi se od visokokvalitetnih sirovina ječmenog slada, kukuruzne krupice i posebnih sorti hmelja, koje zajamčeno nisu genetski modificiranog podrijetla. Sve to Pan čini pivom postojane visoke kvalitete, smanjene gorčine i jedinstvenog okusa – idealnim osvježenjem u svakoj prigodi.
Pan je danas u segmentu tržišta piva koje zauzima oko 80% ukupne prodaje piva u Hrvatskoj, a njegov kontinuirani rast učinio ga je najbrže rastućim brandom u «mainstream» segmentu tržišta piva.

Carlsberg Croatia d.o.o.

Koprivnička pivovara, dio danske grupacije Carlsberg, najmodernija je i ekološki najnaprednija pivovara u Hrvatskoj koja povezuje međunarodno iskustvo s lokalnom tradicijom kako bi pružila zadovoljstvo potrošačima, poslovnim partnerima i svojim zaposlenicima. Zahvaljujući tome spoju, Carlsberg Croatia najbrže je rastuća pivarska kompanija na hrvatskom tržištu koja ujedinjuje snažan rast i aktivno društveno odgovorno poslovanje. Uspjeh kompanije Carlsberg Croatia temeljen je na njenim brendovima, motiviranim ljudima i bliskoj povezanosti s kupcima i potrošačima. Zaposlenici Carlsberga Croatia tim su odgovornih i ambicioznih profesionalaca predanih razvoju svoje kompanije i svojoj ulozi u razvoju kompetitivne, uspješne i odgovorne industrije piva u Hrvatskoj. Kompanija je 2005....

Ostali proizvodi